Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zenbox

zenbox.pl. zenbox wordpress hosting

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 HeRoot

HeRoot

    Tadam ;)

  • WHZone
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Miejscowość:to tu to tam
  • Imię:Tomek
  • Firma:tadam ;)

Napisano 12 marzec 2016 - 12:33

Czytając za i przeciw w internetowym bałaganie jak również migrując ich klientów to tu to tam ,postanowiłem otworzyć ten temat na neutralnym gruncie. Ostatnio wpadła mi wypowiedź o takiej treści:

"......Zenbox jako jedna z nielicznych firm używa FB do komunikacji więc jest punktem gdzie ludzie piszą. W innych firmach wręcz jest to poblokowane (o tym, że często kasowane to pewnie też wiesz).

Po drugie zenbox ma 10k klientów (hostingowych) więc trochę negatywów zawsze się znajdzie.

Awarie są bo niektóre założenia były/są błędne albo mogłyby być lepsze, to się poprawia i idzie do przodu.

Nowe klastry są jeszcze lepsze (SSD serwerowe w raid 10 - Samsung sm863, nie jakieś samsung evo czy pro), BOK wszedł na jeszcze wyższy poziom, a nowe produkty będą jeszcze lepsze. 

Więc radzę nie skupiać się na tym, że są awarie tylko co będzie jak przestaną się pojawiać "

O ile pamięć mnie nie myli to właśnie Zenbox kasował posty na FB. 10k klientów świadczy że wcale nie jest taki duży. Znam większych i nie musza o tym pisać. Sprawa błędów lub lepszych założeń w odniesieniu do usług pominę ponieważ nie mam czasu tego roztrząsać ale w razie potrzeby rozwinę ten fragment. Jednak wtrącę że sposób rozliczania usługi w oparciu o wykorzystaną technologię umożliwia na pełną ingerencję więc nie jest miarodajny co można sprawdzić stosując narzędzia zewnętrzne. Wynik daje do myślenia. Wydajnościowo nic szczególnego bo usługa zachowuje się jak stary parowóz, rozpędza się powoli a płacisz jak za zborze! Opis że nowe klastry są oparte na RAID 10 - Samsung sm863 to żadna nowość czy rewelacja bo stosujemy to już od września 2015 jak również znam firmy które posiadały te dyski miesiąc/dwa wcześniej. Zresztą jak można napisać że Zenbox stosuje? Oni nie posiadają własnej struktury serwerów a jedynie wykorzystują rozwiązania firm trzecich. 

Lubie również określenia typu że BOK wszedł na wyższy poziom! To znaczy że przeniósł się na dach? pod naporem piętrzących się zgłoszeń. O ile mi wiadomo to nic się nie zmieniło. 


  • 2

#2 poziomka

poziomka

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Miejscowość:Sulejówek
  • Imię:Emil
  • Nazwisko:Marszalec
  • Firma:xCenter.pl

Napisano 12 marzec 2016 - 18:29

Jak tam piszą na fb że im poczta firmowa nie działa kilka dni :)

 

Oni wrzucają "zen-owe" posty a w komentarzu "Co z moją pocztą?" :D


  • 0

SerwerStatus.pl - Darmowy Monitoring Serwerów

GameStatus.pl - Darmowy Monitoring Serwerów Gier

Skonfiguruj.pl - Skonfiguruj swój serwer

Hitme.pl - Hosting WWW, VPS, Dedykowany

Wkrótce nowe projekty


#3 HeRoot

HeRoot

    Tadam ;)

  • WHZone
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Miejscowość:to tu to tam
  • Imię:Tomek
  • Firma:tadam ;)

Napisano 12 marzec 2016 - 19:13

Dokładnie tak tam jest. Całe szczęście że to miejsce jest wolne od tzw układzików.
  • 1

#4 Kawamintai

Kawamintai

    Member

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 14 postów
  • Miejscowość:Czerwionka-Leszczyny
  • Imię:Szymon

Napisano 12 marzec 2016 - 21:56

Ja tam nawet nie słyszałem o tym hostingu :v


  • 0

#5 krzysiuus

krzysiuus

    Advanced Member

  • Przyjaciel
  • PipPipPip
  • 53 postów
  • Miejscowość:Ostrów Wlkp.
  • Imię:Krzysztof
  • Firma:'webKS'

Napisano 13 marzec 2016 - 11:27

Jakiś miesiąc temu (może więcej) właśnie ktoś na forum presty szukał hostingu.

Nowo zarejestrowana osoba napisała post że poleca zen, nie byłoby w tym nic dziwnego jednak po wejściu na stronę www zen strona ta nie działała... Od razu pod postem znalazł się komentarz "Polecasz hosting który nawet nie działa"  :P


  • 0

webKS - Wdrożenia stron i sklepów Internetowych.
Usługi Informatyczne 'webKS'.


#6 Lindsey

Lindsey

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 73 postów

Napisano 13 marzec 2016 - 22:00

ja zawsze preferuje VPS z własną konfiguracją :P


  • 1

Strony internetowe i aplikacje webowe AngularJS PHP - kontakt PW


#7 HeRoot

HeRoot

    Tadam ;)

  • WHZone
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Miejscowość:to tu to tam
  • Imię:Tomek
  • Firma:tadam ;)

Napisano 10 luty 2017 - 21:58

W temacie: https://hostingnews....-gadzimski-ceo/

Oni to mają chyba fantazję i do tego jak zwykle wszyscy są źli tylko nie oni. 3 dni odbudowywać dane ,tylko pogratulować bo najpewniej koniec będzie w niedzielę czyli razem 5 dni ;) Hosting w chmurze której nie ma. A sposób zabezpieczenia woła o pomstę do nieba. I jeszcze te miliony jak by ktoś myślał że tylko oni realia usług hostingowych znają. Im człowiek się więcej chwali znaczy że bieda nadchodzi i doskonałym porównaniem jest zenbox.pl do 2be.pl. Ten sam schemat działania jak im się klocki wysypały. Dzieciaki mają więcej oleju w głowie.


  • 0

#8 Pawel_15

Pawel_15

    Advanced Member

  • Przyjaciel
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Miejscowość:WMS
  • Imię:Paweł
  • Firma:LocalHost GmbH :)

Napisano 11 luty 2017 - 00:28

Ale to chyba nie wypada kopać leżącego...


  • 0

Wierny klient dHosting.pl


#9 HeRoot

HeRoot

    Tadam ;)

  • WHZone
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Miejscowość:to tu to tam
  • Imię:Tomek
  • Firma:tadam ;)

Napisano 11 luty 2017 - 11:30

Ale to chyba nie wypada kopać leżącego...

W chwili kiedy w pewnej firmie była awaria to na pewnym forum dotyczącym usług hostingowych nie pozwolono otworzyć tematu dotyczącego wspomnianej awarii pomimo kontaktu z administratorem. Więc nie mam w tej chwili skrupułów pisać co myślę. Druga sprawa że na tym forum cenzura nie obowiązuje więc nikt nie będzie edytować lub zmieniać treści. Marketing to jedno a pisanie bajek to drugie, niestety zenbox.pl jest bliższy temu drugiemu.

Skoro chwalą się że mają usługi w chmurze co jest nieprawdą to tym bardziej przywracanie usługi z ponad 500-set klientami nie trwa 3 do 5 dni. Nawet na zwykłym serwerze dedykowanym przywrócisz dane znacznie szybciej. Zarabiają miliony a nie potrafią ogarnąć usługi hostingowej która po prostu jest zwykłym serwerem dedykowanym.


  • 2

#10 Pawel_15

Pawel_15

    Advanced Member

  • Przyjaciel
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Miejscowość:WMS
  • Imię:Paweł
  • Firma:LocalHost GmbH :)

Napisano 12 luty 2017 - 21:38

Rozumiem doskonale twój żal i niechęć do pewnego forum. Pamiętam hejt jakiemu zostałeś poddany osobiście Ty i WHZ jak powstawało i tuż po powstaniu. Tylko czy warto teraz odbijać piłeczkę i po nich jeździć? Nie lepiej mieć cichą satysfakcję że u Ciebie pojawiają się wciąż nowi i zadowoleni klienci podczas gdy w firmie obok zaczynają się wewnętrzne kwasy? Nie bronię ZenBoxa, nie byłem, nie jestem i raczej nie będę ich klientem ale nie zamierzam po nich jeździć jak po łysej kobyle. A zasłużyli i nadal zasługują na to chociażby poprzez cyrki jakie maja miejsce w dziale z opiniami na poniekąd ICH forum. Jestem mściwy, wredny i złośliwy. Ale czasami lepiej się cieszyć czyjąś w pełni zasłużona krzywdą w zaciszu :)


  • 0

Wierny klient dHosting.pl


#11 HeRoot

HeRoot

    Tadam ;)

  • WHZone
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Miejscowość:to tu to tam
  • Imię:Tomek
  • Firma:tadam ;)

Napisano 12 luty 2017 - 23:01

Rozumiem doskonale twój żal i niechęć do pewnego forum. Pamiętam hejt jakiemu zostałeś poddany osobiście Ty i WHZ jak powstawało i tuż po powstaniu. Tylko czy warto teraz odbijać piłeczkę i po nich jeździć? Nie lepiej mieć cichą satysfakcję że u Ciebie pojawiają się wciąż nowi i zadowoleni klienci podczas gdy w firmie obok zaczynają się wewnętrzne kwasy? Nie bronię ZenBoxa, nie byłem, nie jestem i raczej nie będę ich klientem ale nie zamierzam po nich jeździć jak po łysej kobyle. A zasłużyli i nadal zasługują na to chociażby poprzez cyrki jakie maja miejsce w dziale z opiniami na poniekąd ICH forum. Jestem mściwy, wredny i złośliwy. Ale czasami lepiej się cieszyć czyjąś w pełni zasłużona krzywdą w zaciszu :)

Poniekąd masz rację ale jeżeli w miejscu tak neutralnym jak to forum nie będzie się pisać prawdy to dalej będą powstawać kolejne kwiatki na kolejnych blogach które jedynie powielają że tak to brzydko określę "marketingowe gówno" które nijak się ma do prawdy.


  • 0

#12 Pawel_15

Pawel_15

    Advanced Member

  • Przyjaciel
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Miejscowość:WMS
  • Imię:Paweł
  • Firma:LocalHost GmbH :)

Napisano 13 luty 2017 - 20:54

Być może pocieszy Cię pewien wywiad - w zasadzie jego fragment - dotyczący ewakuacji/migracji klientów między innymi ZenBoxa do dHosting.pl

 

http://startupcribs....ktywy-dhosting/

 

 

Co nas cieszy, to fakt, że widzimy pozytywny feedback z rynku i kilkudziesięcio procentowy wzrost migracji z innych firm – szczególnie home.pl, zenbox.pl czy biznes-host.pl.

Awarii nie zanotowałem póki co żadnej, serwer w ofercie indywidualnej działa bez zarzutu, kontakt z supportem jest rewelacyjny - żadnych wyuczonych formułek tylko konkretna pomoc.


  • 0

Wierny klient dHosting.pl


#13 HeRoot

HeRoot

    Tadam ;)

  • WHZone
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Miejscowość:to tu to tam
  • Imię:Tomek
  • Firma:tadam ;)

Napisano 13 luty 2017 - 21:06

To że z zenbox.pl uciekają to nie nowość, mam realny przykład takiego zachowania w panelu bilingowym.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zenbox.pl. zenbox, wordpress hosting

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych